Doelstellingen
P-reviews wil inzichten van wetenschappelijk onderzoek koppelen aan concrete lespraktijk.
De bedoeling is om...
Binnen het project is voorzien dat een externe review-board de kwaliteit van het proces en de output van het project mee zal evalueren. De externe review-board worden geselecteerd op basis van criteria van wetenschappelijke expertise en vertrouwdheid met de onderwijspraktijk.
Wie zijn we?
Editorial board voor P-reviews, Praktijkgerichte vakdidactische reviews van onderzoek:
Job De Meyere – Thomas More Kempen vzw
Bieke De Fraine – KU Leuven
Renaat Frans – KHLIM
Kristof Van de Keere – Katholieke Hogeschool Vives
Contact: P-reviews editorial board
Vormgeving website, publicaties, e-boeken: Marc Herman (Artefact)
P-reviews, Praktijkgerichte vakdidactische reviews van onderzoek, is een project binnen het expertisenetwerk School of Education Associatie KU Leuven
Naast de coördinerende instelling Thomas More Kempen vzw nemen volgende partnerinstellingen deel aan het project: KU Leuven, Katholieke Hogeschool VIVES, KHLIM, KAHO-HUB, CVO Limlo
P-reviews, Praktijkgerichte vakdidactische reviews van onderzoek is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
To view a copy of this license, visit http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/.
Auteurs
Credits